Friday, November 20, 2009

JaLan-JaLan CaRi MaKan



Selama 2hari ni...aku asik mkn free jek..almaklumla..rezeki murah kot...Alhamdulillah....bersyukur sgt...tp bukan aku jek...kekwn aku pon same...

Actually 2 osmet aku dhnk meninggalkan kami dibumi Johor nih...zoom in cket -->UTM...i'll be missing you guys...

sorang dpt keje kt penang..sorang lg flying without her wing but using airasia ke sabah...ikot suami.. dh bersuami..kene la ikot suami kn...aku?..nk ikot sape ek?....nk ikot sape?...ataupon sape nk ikot aku yg best nih?....[haha..perasan best...best ke aku?...aku pk la sendiri ek...]

Sempena meraikan perpisahan antara kami...so semlam n kelmarin g makan besar...mcm2 makanan pesan..byk gilez....sbb puasa di siang hari..then...ape lg...pesan ikot nafsu yg menyinga kelaparan..Alhamdulillah...abes sumenye...tk membazir ek...

Walaupun we alls nih kecik2 belaka...jgn disangka tk kuat makan...lbh kurang cm ikan piranha la..tapi kami sopan cket ek...ala-ala gadis melayu musim akan datang...hehe...

Kalo dapat makan free nih...ape lagi..hilang sume pantang larang..maen hentam jek...kalori bertimba2 agknye..INI BAHAYA....dh abes makan baru sedar...tkde gunenye...melainkan ari berikutnye...control blk pemakanan....

Insyallah...lepas nih aku akn tunjukkan gmbr2 makanan yang mempunyai kalori yg rendah2 jek..sebab ape?...sebab nak start diet tegar bersama kawan-kawan...control2 nih kalo sorang..mmg tk jalan...terutama aku la..yg sgt suke makan nih..sume mende nk try...nk masak..nk mkn...

Antara menu-menu yang kitorang order untuk 2 hari berturut-turut...nyum..nyum...sedapnye..

.

~Ikan siakap tiga rasa...^_^~

~Ikan pari bakar..^_^~



~Udang pedas..^_^~



~Sayur kangkong Belacan..~



~Tomyam campur..^_^~



~Udang goreng Tepung^_^~
besar2 siot udangnye..aku yang rendung ni main makan jek...hahaha...



~Sotong goreng tepung^_^~


Sume aku telan...harharhar...sebbaik berat tk naik....thanks to produk yg aku tgh gune skng....lebih meyakinkan aku....dgn statement produk diorg..takkan ada kenaikan jisim....Alhamdulillah....

No comments: