Monday, April 5, 2010

Letih tapi BEsh....

Semalam, seharian aku kat UM attend seminar organized by ZRB. Sangat teruja bile tgk ramai gilezz yang datang...Range umo tkleh nak kate...dari dak kecik sampai ke veteran turun padang...Seminar bukan buat kt padang ek tapi dalam dewan..agak selesa..bleh la...

Aku nk share cket la pasal ape yang aku dapat time seminar tuh...wah..!!..TERUJA bebb...sPEeChLess!!..lagi satu, diorang nye baju sgt cute n striking...hehe...warne orange..dari jauh dh nampak itu aku...hahah...perasan...

Kalo dh Speechless, cmne nk story kan...haha..aku pon bkn ngeti sgt nk cite2 nih..satg salah info, abes....runtuh...huhu...

Ade la ayat2 pembangkit semangat yang aku igat sepanjang seminar nih...
1- Usaha Tangga Kejayaan- ini sudah semestinya...
2- Jangan cakap pasal kejayaan/kemenangan kalau taknak lakukan pengorbanan..
3- Slowly but Surely..
4- We all do the BEST, ALLAH will do the REST...

Memang seronok join sbb kite Insyaallah bleh dapat saham dunia and akhirat...Kita share peluang/cara2 yang terbukti berkesan pada adik2 kite mendapat results yang HEBAT dalam exam..Bile adik2 kite dapat results HEBAT, it means kita dah melakukan perkara yang baik sbb dapat tolong diorang...hehe...

SCORE A PROGraMMe
- adalah satu2nya produk yang berasaskan pendidikan...mmg best...first time dgr mende nih from my frenz, aku rs rugi gilez...sbb?...time kite dulu tkde pn mende2 nih...satu flatform yg sgt mudah dalam membantu kita berjaya dalam pelajaran.

HEBAT....!!..mmg HEBAT...!!...

Aku kene g lagi seminar utk memantapkan pemahaman aku tentang produk nih....Insyaallah, bile aku dh dapat blaja, aku share ngn korg kat cni ek...:)

Aku bukan storyteller yang baik...so aku kene blaja, blaja n blaja....:)

p/s- aku kene reorganize aku nye planning and matlamat....nganganga....hehe...Apakah MaksudnYa???

No comments: