Friday, October 30, 2009

Tak Tahu Nak PlaN aPE..

Ramai orang keliling aku tanye 'What's ur plan?'..bla..bla..bla..Soalan yang aku slalu buat aku terpk sejenak...

Apa sbnrnye yang ko nak hanna dlm idop nih?..kekadang bile aku dh mls nk pk..juz cakap 'juz follow the flow'...Then, details akn dipkkn later..haha...pemalas gile nk pk..ape la nk jadi nih..cm tkde tujuan idop langsung...Itulah Aku..

I'm LOST..!!..rasa diri sangat tidak berguna...tiada kelebihan...tiada kemampuan...tk creative n innovative langsung..even kt U aku blaja nih punye theme "being creative and innovative minds"..tp aku tkde lgsg sifat kreatif tuh...Sape tau mane nak dpt ek kreatif tuh ek?...kalo ia bersifat keturunan..tkyah aku blaja2 dh..ia semulajadi..tp kekreatifan seseorng tkleh diwarisi..like IMAN...(",)

PLease HELP ME!!!..until now, aku still taktau apa yang aku mampu n kelebihan aku dlm bidang ape...terlintas byk kali kt dlm kepala otak nih nk jumpe kaunselor..since zaman degree..but asik tk jadi jek..I try to discover what I want to do...but nothing...

So as a conclusion, for the first step walaupun aku rasekan dh agak terlambat, aku kene list down apa yang aku dah capai skrg nih n apa yang aku masih belom capai dalam idop nih...Semua orang ade impian n tujuan..so do I..cuma kalo orang tanya tuh..aku kene berfikir lame2 baru aku blh bg jwpn...maybe sbb aku tk bersungguh2 atau mmg aku tk amek kesah ape yang aku nak...MUNGKINKAH BEGITU???

No comments: