Saturday, October 31, 2009

JoHNny..ooo..JoHnNY..

Lbh kurang 2 bulan yang lalu, aku ade aim one thing...kalo aku dpt capai apa yang aku nak..JOM JOHNNY!!!..Aku BLanJa...HaHaha...

Dalam masa 2 bulan nih..aku always berusaha n berangan ala2 mat jenin Ble agknye me n frenz dpt mkn kt JOHNNY ni...lmbt btol...urrghhh..pnt tgu tau...hukhukhuk...

Then diz morning, tk disangka2 tercapai jua...wahhh..ku sgt gumbira..aku jerit 1 umah ckp kita dh blh makan kt JOHNNY..hehe..sbb impian aku tercapai akhirnya...tp kan, cam terbau 'something goes wrong somewhere'...utk mendapatkan kepastian, aku dubel,triple check...n I'm SURPRISE!!!

Alangkah terkezutnye aku...huhu...actually impian ku tk tercapai lagi la...sedih GILEZ....It means dat kitorg nk ronggeng2 makan kt JOHNNY musnah sudah...

Suddenly my frenz said..kalo nk tgu HanNa BLanJa MKan TkTau bile Blh mkn kan...so, what if kite g mkn jek arini..?...byr private limited la...hehe...SAYANG GILEZ KT KORANG...!!!...




Time kitorg masuk JOHNNY tuh, aku rase waiter yang since 5 thn dulu tk jemu2 promote kt kami soh masuk akhirnye tersenyum gembira n sure hati die berkata..'dpt gak aku tarik bebudak nih masuk makan kt JOHNNY..bertambahla elaun aku bulan nih...hoorey'..At last...hilang gak kempunanku...hehe...but dont forget ur DREAM HAnNa..impian ko tk tercapai lg...jgn wat tktau plak...ape yg penting?? DONT GIVE UP!!U CAN DO IT..!!!

Ganbatte Gudasai!!...

No comments: