Tuesday, February 9, 2010

Ada apa DenGaN MTE 2010


Lastweek 4-6Feb2010, kitorg join Malaysia Technology Expo kat PWTC. Banyak IPT yang join antaranya UTM, UM, USM, UiTM, UPM and bla..bla..bLA...

Macam2 jenis decoration diorg buat untuk tarik org dtg kt booth...ade goody bags...robot...mcm2 ar...

Booth UTM paling sempoi...sbb ape?....sbbnye tkde decoration langsung..mmg simple gilezz...compared to other uni..ase satu uni tuh, siap ade 'Eye On Mesia', air terjun...mmg cantik ar...UTM?....sendiri pk la ek...hahaha..

Tapi...dont dont judge UTM by their booth...haha...but their product...:)..ni nk bangga nih....
UTM dpt 'The best of the best' award....GOLD paling banyak...ishhh mmg berinovasi la UTM nih....sume projek hebat2...:)

Selaras ngn UTM nye tagline--> Inspiring Creative and Innovative Minds

First day, kitorg tk jalan banyak sgt...sbb ade judge dtg nk evaluate kitorg nye project...tgk2 dari jauh jek....agak penat la tunggu judges datang....

Second day, start untuk mengumpul goody bags and bergambo sepuasnya...hehe...booth kitorg sape jage?....bia kosong...haha...hanya orang yg phm jek akn benti n tanye...kalo dak skolah, jgn harap....mesti diorg tgk, then pk...ape mendenye nih?...malas nk tanye...tk dpt la info...hehe..

So, dgn freenye kitorg jejalan cuci mata..cari peluang2 untuk further study...eh jap...bukan ar....nk cari keje...kot2 la ade kt uni mane2...cm kt UPSI , UTHM, UM....kalo ade rezki ALHAMDULILLAH...:)..kalo tkde...cari yg len plak....:)

Third day, cari lagi dan cari lagi....:)...dpt makan pizza free....cheese die kolestrol free...ok la rs die...buatan mesia..:) harus dibanggakan...
ade booth STRIDE...ade robot...kitorg pon join gak...usha2 robot tuh...mula2 dari jauh jek...then dtg dekat..dekat..n dekat lagi...hehe...
mula2 usha tuh, robot nih laki ke pompuan ek...stlh dianalisis[ ape yg kitorg analyze ?]orang rase?]....harharhar....;p

Then aku beranikan diri tanye sume kt situ kecuali robot...malu seh...haha...

Jawapan diorg--> g la tanye robot tuh sendiri...tanye die...huhu...

Camne nih..?...semangat inkuiri aku sgt tinggi mengalahkan budak2 kt c2...so, semangat aku mengalahkan sifat malu bertanye. aku pon beranikan diri dekat ngn robot tuh....dekatkn diri ke robot bermakna dekatkn diri ke makhluk yg aku tktau laki ke pompuan...kalo aku tau die pompuan bleh la ku amek gmbo siap pelok2 lg ngn die kan...hehe...

Hanna: Awak ni laki ke pompuan?..berani gilezz tanye...:)

RObot: Awak rase saya laki ke pompuan?.

Hahaha....aku dah tau...terpikat siot ngn suare die...comel jek...haha...terus nk dok situ jek pndng robot sepanjang hari...sbb nk tau plak muke die cmne...haha...tapi..apakan daya...mase tidak mengizinkan....huhu...robot tuh jek tau muke aku...aku tktau muke die...huhu..agak kesedihan di c2...dh terpikat ngn suare...muke plak tkleh tgk...huhu...

Conclusionnye....overall best la...sbb dpt lepaskan tension dari dok jek kt lab ni...tk jumpe sesape....baik g bercuti dari selasa smp ahad...haha...lame kn...:)
best2...gumbira...:)...





No comments: